fredag den 20. februar 2009

En sort dag for verdensfreden!

Så brast hemmeligheden endelig. Anders Fogh Rasmussen HAR våde drømme om at sidde i spidsen for Nato.

Jeg kan kun igen beklage hvis verden skulle komme til at indsætte en løgnagtig krigsforbryder som NATOs generalsekretær. Jeg har tidligere skrevet hvad der får mig til at kalde Fogh det. Det er ærgerligt for verdensfreden, hvis de andre natolande ikke er opmærksomme på Foghs karaktermæssige brister. Jeg håber at Norge stritter godt og grundigt imod!

Danmark er for tiden den nation der tager flest tæsk i Afghanistan. Hvis det viser sig at vi bare er der for at forbedre Foghs chancer for at score en loppetjans i NATO, så vil jeg anbefale de familier der har lidt tab i Afghanistan at overveje at lægge sag an mod ham!

Øv for en sort nyhed! :-(

Det eneste lyspunkt jeg lige kan se (ud over det åbenlyse at vi kan slippe af med vores nuværende statsminister), er at Lars Løkke Rasmussen tilsyneladende gør sit personlige til at sætte skub i det finanskriseramte danske erhversliv. Han har efter sigende bestilt ikke mindre end 10 habitter hos en skrædder på Frederiksberg. Jeg føler mig overbevist om at Ekstrabladet vil huske at checke efter at Lars får skrevet det rigtige navn på dén bon! ;-)

Men med hele 10 habitter, kan man da vist heller ikke længere skyde Venstre i skoene at de har en for stram linie overfor stofmisbrugere! :-/

---[ Update 20/3 2009 07:25 ]---

Efter længere tids lurrepasning ser det desværre ud til at USA nu også støtter krigsforbryderen fra Jylland. Jeg har i lang tid ellers håbet på at USA ville smide grus i Foghs maskineri, ved at pege på Canadas forsvarsminister Peter MacKay. Men nu ser det ud til at Fogh alligevel kan få den exit fra dansk politik som han ønsker sig.

Ingen kommentarer: