søndag den 14. november 2010

Jeg prøvede virkelig at holde op...

Hej med jer.

Jeg troede jo egentlig at jeg var holdt op med at blogge, fordi det tog for meget af min sparsomme tid, men nu er mine venner på facebook begyndt at pive over at mine indlæg er for lange, og har for mange referencer til det virkelige liv, så for ikke at miste mine venner på facebook, må jeg jo hellere få afløb for alle mine frustrationer i denne blog i stedet :-P

...og frustrationer er der IKKE blevet færre af i 2010!

Jeg har med andre ord - uden at vide det - fortsat med at blogge gennem hele 2010 - men blot begrænset min læserskare til min nærmeste vennekreds. Jeg vil fremover forsøge at holde min strideste politiske propaganda ude af facebook, og overlade det til hvad det er bedst til - fotos af morgenmaden og små kommentarer om vind og vejr, likes og caféture.

Tak til mine hårdt prøvede FB venner for at gøre mig opmærksom på det.

Til alle jer der ikke lader jer skræmme af mere end én reference, og som ikke har noget imod politisk kant og emner ikke alle behøver at være enige i (ganske sigende findes der ikke en "dislike" knap i facebook - jeg burde måske have taget et hint dér?):

Velkommen tilbage her på The O-Zone 2010 (nu med endnu mere bitter harme?)

(så må vi lade historien bedømme hvor meget tid jeg får til at skrive "rigtige" indlæg)

Ingen kommentarer: